Najczęściej zadawane pytania
Jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na swoje pytanie lub potrzebujesz dodatkowych informacji
Czy mogę wypróbować Klub?
Oczywiście, to świetny pomysł! Każdy nowy klient może skorzystać z jednorazowego, darmowego wejścia próbnego. Sprawdź sprzęt, atmosferę, czystość i komfort treningu. Wystarczy przyjść w godzinach pracy recepcji (pon.–pt. 8:00–20:30), zarejestrować się w systemie i… zacząć trening! Czekamy na Ciebie!
Od jakiego wieku mogę korzystać z siłowni?
Skończyłeś 15 lat? Zapraszamy do naszego Klubu, to łatwe i szybkie. Przyjdź i zarejestruj się na recepcji z dokumentem tożsamości i podpisaną pisemną zgodą prawnego opiekuna, którą znajdziesz tutaj
Czy oferujecie zniżki dla studentów / uczniów / seniorów?
Tak! Mamy specjalne ceny dla uczniów, studentów, seniorów. Sprawdź aktualne promocje w naszej ofercie lub zapytaj na recepcji.
Czy honorujecie karty sportowe takie jak Multisport / PZU / Medicover / Fit Profit?
Tak! Akceptujemy:
- Multisport (Plus, Student, Senior)
- PZU Sport
- Medicover Sport
- Fit Profit
Wejście z kartą jest możliwe w godzinach pracy recepcji (pon.–pt. 8:00–20:30). Przyjdź chwilę wcześniej, by spokojnie się zarejestrować.
Czy mogę płacić miesięcznie, bez długoterminowych umów?
Tak! Oferujemy elastyczne karnety miesięczne, bez konieczności wiązania się długimi umowami. Trenuj na własnych zasadach i dopasuj siłownię do swojego stylu życia.
Czy mogę kupić karnet online?
Tak! Karnet możesz kupić przez nasz system online – szybko, wygodnie i bez kolejek.
Czy mogę zawiesić karnet?
Tak, istnieje możliwość zawieszenia karnetu jeśli jesteś naszym klientem nieprzerwanie od min. 3 miesięcy, to w ciągu kolejnych 6 miesięcy masz prawo 3 razy zawiesić karnet, każdorazowo na max. 7 dni.
Zgubiłem kartę klubowicza. Co teraz?
Zgłoś się do recepcji jak najszybciej – zablokujemy starą kartę i wydamy nową (koszt: 25 zł). Dzięki temu Twoje konto i dostęp do siłowni są bezpieczne.
Co zabrać ze sobą na trening?
MUST HAVE:
- Obuwie sportowe – trenować możesz wyłącznie w czystym, zmienionym w szatni obuwiu. Pracownicy Klubu mogą poprosić o opuszczenie terenu siłowni w przypadku braku wymaganego obuwia sportowego.
- Obuwie kąpielowe – jeśli korzystasz z pryszniców, załóż klapki kąpielowe. Podobnie jak na basenie pomaga to zachować higienę w strefie kąpielowej.
Wygodny, oddychający strój treningowy. - Ręcznik – dla higieny i komfortu.
Co jeszcze może Ci się przydać podczas treningu?
- Woda lub izotonik – możesz też kupić napoje u nas.
- Bidon – saszetka z białkiem i mleko / woda dostępne są w sprzedaży na recepcji.
Czy mogę trenować z własnym trenerem?
Tak – jeśli masz aktywny karnet OPEN GYM, a Twój trener posiada u nas Karnet Trenerski.
Jeśli nie – zapraszamy do skorzystania z treningów z naszymi trenerami personalnymi.
Czy muszę rezerwować miejsce na trening?
Nie – u nas nie musisz rezerwować wejścia. Po prostu przyjdź i trenuj wtedy, kiedy Ci pasuje. Wyjątkiem są treningi personalne. Możesz sprawdzić ile osób jest w danej chwili w klubie w Strefie Klienta.
Czy w klubie są prysznice?
Tak! Dbamy o Twój komfort – posiadamy osobne szatnie dla kobiet i mężczyzn, wyposażone w automatycznie zamykane szafki, prysznice, umywalki oraz suszarki do włosów.
Czy w klubie jest parking?
Tak! Na miejscu dostępny jest bezpłatny parking dla naszych klubowiczów – bez stresu, bez szukania miejsca. Przez całą dobę możesz parkować na parkingu oznaczonym informacją „Grafit”, a w godzinach 17.00 – 22.00 także z tyłu biurowca.
Czy macie Wi-Fi w klubie?
Tak, udostępniamy darmowe Wi-Fi dla klubowiczów – zapytaj na recepcji o hasło.
Czy klub jest dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami?
Tak, zadbaliśmy o łatwy dostęp i wygodę dla każdego. Nasze wejścia, szatnie i toalety są w pełni dostosowane. Szczegóły w recepcji.