Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

(obowiązujący od dnia 20 czerwca 2025 roku)

Niniejszy Regulamin Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną jest regulaminem: (i) w rozumieniu art. 384 Kodeksu Cywilnego oraz (ii) w rozumieniu art. 8 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną.

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną określa prawa i obowiązki Usługodawcy oraz Usługobiorcy w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem Strony Internetowej, w tym w szczególności w ramach funkcjonalności udostępnianych w Strefie Klienta przez siłownię działającą pod nazwą „GRAFIT” (dalej jako „Klub”), zlokalizowaną na pierwszym piętrze w budynku biurowym Elemental, znajdującym się w Grodzisku Mazowieckim przy ul. R. Traugutta 42a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, której właścicielem jest Grawiton spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim, przy ul. Gen. L. Okulickiego 21, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001064222, NIP 1182016124, REGON 142112826 (dalej jako „Właściciel Klubu”).
  2. W celu realizacji uprawnień określonych w Regulaminie Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną Usługobiorca może skontaktować się z Klubem za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: ul. R. Traugutta 42a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@grafit.biz.pl, bądź telefonicznie pod numerem telefonu +48 509 057 607.
  3. W Klubie świadczone są usługi sportowo-rekreacyjne, polegające w szczególności na możliwości korzystania z Siłowni oraz Treningów Personalnych.
  4. Szczegółowe warunki korzystania z usług świadczonych w Klubie określa Regulamin.
  5. Regulamin Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną, Regulamin oraz Regulamin Trenerów Zewnętrznych udostępniane są Usługobiorcom nieodpłatnie za pośrednictwem Strony Internetowej w formie, która umożliwia jego pobranie, zapisanie na nośniku, utrwalenie i wydrukowanie, a także w Recepcji Klubu.
  6. Usługobiorca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną przed rozpoczęciem korzystania z Usług.
  7. Przez pojęcia zastosowane w niniejszym Regulaminie Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną rozumie się, o ile z kontekstu nie wynika inaczej, definicje wskazane poniżej, a także inne definicje zawarte w treści Regulaminu Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną:
    1. Administrator – ma znaczenie nadane w § 8 ust. 1 niniejszego Regulaminu Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną.
    2. Członek Klubu – osoba, która zawarła Umowę Członkowską.
    3. Członkostwo – to okres ważności Karnetu wynikający z Umowy Członkowskiej, w jakim Członek Klubu jest uprawniony do korzystania z usług świadczonych w Klubie na zasadach określonych w Regulaminie oraz w zakresie wskazanym w ofercie dla wybranego Karnetu.
    4. Członkostwo Trenerskie – okres ważności Karnetu Trenerskiego, w jakim Trener Zewnętrzny jest uprawniony do korzystania z infrastruktury technicznej, w tym z urządzeń i sprzętu umożliwiających prowadzenie Treningów Personalnych, w celu świadczenia w Klubie, na rzecz osób fizycznych (Klientów Trenera Zewnętrznego) Treningów Personalnych oraz na korzystanie z usług świadczonych w Klubie.
    5. Dokument Tożsamości – ważny dokument, na podstawie którego można stwierdzić tożsamość Klienta, zawierający imię i nazwisko oraz zdjęcie, wydany przez organ administracji publicznej (w szczególności dowód osobisty, paszport, karta pobytu, prawo jazdy) szkołę (legitymacja szkolna, legitymacja studencka) lub inny podmiot uprawniony do wystawiania dokumentów potwierdzających określony status osoby (np. legitymacja emeryta-rencisty, legitymacja osoby niepełnosprawnej). Dokumentem Tożsamości nie są identyfikatory służbowe. Przez Dokument Tożsamości rozumie się również okazanie ekranu urządzenia mobilnego Klienta zawierające dane osobowe tego Klienta wyświetlone za pomocą aplikacji mObywatel. W przypadku Klientów korzystających z Kart Partnerskich, Personel Recepcji Klubu ma prawo żądać okazania konkretnego dokumentu potwierdzającego tożsamość lub uprawnienia do korzystania z danego rodzaju karty, zgodnie z warunkami współpracy określonymi przez operatora karty.
    6. Karnet – abonament uprawniający do korzystania z usług Klubu przez okres 30 (trzydziestu) kolejnych dni kalendarzowych, licząc od daty rozpoczęcia wskazanej podczas zakupu Karnetu. Karnet przysługuje wyłącznie osobie, do której został przypisany, co oznacza, że nie może być przekazywany ani użyczany innym osobom. Szczegółowy zakres usług dostępnych w ramach Karnetu oraz warunki jego użytkowania określa rodzaj wybranego abonamentu. Dostępne są następujące rodzaje Karnetów:
      1. OPEN GYM – Karnet ważny przez 30 (trzydzieści) dni, uprawnia do nielimitowanego korzystania z Siłowni przez 7 (siedem) dni w tygodniu, 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę;
      2. SMART – Karnet ważny przez 30 (trzydzieści) dni, uprawnia do nielimitowanego korzystania z Siłowni przez 7 (siedem) dni w tygodniu, w godzinach od 6:00 do 16:00;
      3. MINI – Karnet ważny przez 30 (trzydzieści) dni, uprawnia do 4 (czterech) wejść, obejmujących dostęp do Siłowni przez 7 (siedem) dni w tygodniu, 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę.

      Szczegółowy zakres usług objętych poszczególnymi Karnetami oraz warunki ich użytkowania określa aktualna oferta Klubu dostępna na Stronie Internetowej i w Recepcji Klubu.

    7. Karnet Trenerski – abonament nabywany w celu świadczenia w Klubie przez Trenera Zewnętrznego usług na rzecz Klientów Trenera Zewnętrznego uprawniający Trenera Zewnętrznego do korzystania z infrastruktury technicznej, w tym z urządzeń i sprzętu znajdujących się w Klubie, zgodnie z aktualną ofertą Klubu, przez okres i na warunkach określonych w Umowie Trenerskiej. Dostępne są następujące rodzaje Karnetów Trenerskich:
      1. Karnet Trenerski BASIC – uprawnia do nielimitowanego wstępu do Klubu w celu prowadzenia Treningów Personalnych w przestrzeni treningowej przez okres kolejnych 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych licząc od daty rozpoczęcia wskazanej podczas zakupu;
      2. Karnet Trenerski PREMIUM – uprawnia do nielimitowanego wstępu do Klubu w celu prowadzenia Treningów Personalnych w przestrzeni treningowej przez okres kolejnych 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych licząc od daty rozpoczęcia wskazanej podczas zakupu, a ponadto zapewnia:
        − publikację zdjęcia i opisu Trenera Zewnętrznego na Stronie Internetowej Klubu,
        − publikację numeru telefonu Trenera Zewnętrznego na Stronie Internetowej Klubu.

      Szczegółowy zakres usług objętych poszczególnymi Karnetami Trenerskimi oraz warunki ich użytkowania określa aktualna oferta Klubu dostępna na Stronie Internetowej i w Recepcji Klubu.

    8. Karta Członkowska lub Karta Klubowicza – dokument zawierający informacje dotyczące uprawnień do korzystania z Klubu zgodne z zawartą przez Członka Klubu Umową Członkowską oraz zawartą przez Trenera Zewnętrznego Umową Trenerską.
    9. Karta Jednorazowa – karta wydawana osobom korzystającym z usług Klubu na podstawie: Wejścia Jednorazowego, Pierwszego Wejścia Próbnego lub z Treningu Personalnego z Trenerem Klubu, a także Kart Partnerskich, umożliwiająca dostęp do Siłowni oraz otwarcie i zamknięcie szafki w szatni. Osoba otrzymująca Kartę Jednorazową jest zobowiązana do jej zwrotu po zakończeniu treningu – bezpośrednio w Recepcji Klubu lub, w przypadku opuszczenia Klubu po godzinach jej pracy, w miejscu do tego wyznaczonym.
    10. Karta Partnerska lub Karta Sportowa – dokument wydawany przez partnerów współpracujących z Klubem, na podstawie zawartej z nim umowy, uprawniający do korzystania z usług świadczonych w Klubie. Informacja o aktualnie akceptowanych Kartach Partnerskich dostępna jest na Stronie Internetowej i w Recepcji Klubu.
    11. Klient – osoba fizyczna posiadająca status Członka Klubu lub osoba fizyczna, niebędąca Członkiem Klubu korzystająca z usług Klubu na innej podstawie wskazanej w Regulaminie. Klientem może być osoba pełnoletnia lub Małoletnia.
    12. Klient Trenera Zewnętrznego – osoba fizyczna posiadająca status Członka Klubu, która korzysta z usług świadczonych w Klubie na podstawie Karnetu OPEN GYM, na rzecz której Trener Zewnętrzny świadczy odpłatne usługi, tj. Treningi Personalne.
    13. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1061, 1237 z późn. zm.).
    14. Konsument – zgodnie z art. 221 Kodeksu Cywilnego, oznacza osobę fizyczną dokonującą z Właścicielem Klubu, będącym przedsiębiorcą, czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności zawierającą Umowę Członkowską w celach prywatnych, rekreacyjnych lub zdrowotnych, a nie w celach zarobkowych.
    15. Konto – zbiór zasobów i uprawnień przypisanych konkretnemu Klientowi lub Trenerowi Zewnętrznemu w Strefie Klienta dostępnych po zalogowaniu.
    16. Małoletni – osoba, która ukończyła 15. i nie ukończyła 18. roku życia, która posiada pisemną zgodę swojego Przedstawiciela Ustawowego na korzystanie z wszelkich usług oferowanych w Klubie.
    17. Personel Klubu – manager, trenerzy, instruktorzy, obsługa Recepcji Klubu.
    18. Pierwsze Wejście Próbne – jednorazowa, bezpłatna możliwość skorzystania z usług Klubu, przysługująca osobie korzystającej z usług Klubu po raz pierwszy. Uprawnienie do Pierwszego Wejścia Próbnego przysługuje po zapoznaniu się i zaakceptowaniu Regulaminu oraz uzupełnieniu danych w formularzu dostępnym w Recepcji Klubu, wraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach wskazanych w formularzu. W ramach Pierwszego Wejścia Próbnego możliwe jest jednorazowe skorzystanie z Siłowni.
    19. Przedstawiciel Ustawowy – osoba uprawniona z mocy prawa do reprezentowania Małoletniego, w szczególności jego rodzic lub opiekun prawny, która działa w jego imieniu, wyraża zgodę na korzystanie przez Małoletniego z usług świadczonych w Klubie oraz ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie Regulaminu przez Małoletniego.
    20. Recepcja Klubu – wyznaczone miejsce na terenie Klubu służące do obsługi Klientów Klubu. Obsługa ostatniego Klienta (rozumiana jako obsługa Klienta korzystającego z Wejścia Jednorazowego, Pierwszego Wejścia Próbnego lub z akceptowanej Karty Partnerskiej) odbywa się najpóźniej do 30 (trzydziestu) minut przed końcem pracy Recepcji.
    21. Regulamin – dokument określający prawa i obowiązki osób korzystających z usług świadczonych w Klubie opublikowany pod nazwą Regulamin Klubu Grafit.
    22. Regulamin Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną – niniejszy dokument określający prawa i obowiązki Usługodawcy oraz Usługobiorcy w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem Strony Internetowej, w tym w szczególności w ramach funkcjonalności udostępnianych w Strefie Klienta. Regulamin ten reguluje zasady korzystania z usług świadczonych on-line, takich jak rejestracja Konta, logowanie do Strefy Klienta, zakup Karnetów, Wejść Jednorazowych, Karnetów Trenerskich, dokonywanie płatności oraz zarządzanie posiadanymi usługami.
    23. Regulamin Trenerów Zewnętrznych – regulamin określający: prawa i obowiązki osób (tj. Trenerów Zewnętrznych), które zawarły Umowę Trenerską z Właścicielem Klubu, zasady prowadzenia Treningów Personalnych przez Trenerów Zewnętrznych na terenie Klubu, w szczególności warunki uzyskania zgody, obowiązki organizacyjne, warunki opłat oraz zasady odpowiedzialności Trenera Zewnętrznego. Regulamin Trenerów Zewnętrznych stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.
    24. RODO – ma znaczenie nadane w § 8 ust. 2 lit. a niniejszego Regulaminu Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną.
    25. Siłownia – część Klubu przeznaczona do treningów, wyposażona w profesjonalny sprzęt do ćwiczeń siłowych, funkcjonalnych i wytrzymałościowych. Obejmuje m.in. strefę wolnych ciężarów, maszyn siłowych, treningu funkcjonalnego, cardio oraz strefę chillout z dostępem do Wi-Fi.
    26. Strona Internetowa – strona internetowa Klubu dostępna pod adresem www.grafit.biz.pl.
    27. Strefa Klienta – usługa elektroniczna dostępna dla Klientów i Trenerów Zewnętrznych po zarejestrowaniu się i zalogowaniu się do Konta za pośrednictwem Strony Internetowej, obejmująca zespół informacji służących do ich identyfikacji oraz umożliwiająca dostęp do danych dotyczących zawartej Umowy Członkowskiej (wykupionych Karnetów), Umowy Trenerskiej (wykupionych Karnetów Trenerskich), wykupionych Wejść Jednorazowych oraz innych wykupionych usługach, w szczególności Treningach Personalnych. Strefa Klienta umożliwia również bezpośredni zakup Karnetów, Karnetów Trenerskich oraz Wejść Jednorazowych, dokonywanie płatności i zarządzanie usługami w ramach oferty Klubu.
    28. Trener Klubu – osoba prowadząca Treningi Personalne na terenie Klubu, działająca na podstawie umowy cywilnoprawnej zawartej z Właścicielem Klubu, wykonująca usługi w imieniu i na rzecz Klubu.
    29. Trener Zewnętrzny – osoba, która zawarła z Właścicielem Klubu Umowę Trenerską, w celach związanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, której przedmiotem jest:
      1. odpłatne korzystanie z infrastruktury technicznej, w tym z urządzeń i sprzętu w związku ze świadczeniem przez Trenera Zewnętrznego, odpłatnych usług tj. Treningów Personalnych na rzecz osób fizycznych (Klientów Trenera Zewnętrznego) oraz
      2. korzystanie z usług świadczonych w Klubie.

      Na podstawie Umowy Trenerskiej Trener Zewnętrzny nabywa Członkostwo Trenerskie. Zawierając Umowę Trenerską, oświadcza jednocześnie, że nie jest Konsumentem i godzi się na to, by prawa i obowiązki, zarówno jego, jak i Właściciela Klubu, określał Regulamin Trenerów Zewnętrznych.

    30. Trening Personalny – indywidualne zajęcia sportowe prowadzone przez wykwalifikowanego Trenera Klubu lub Trenera Zewnętrznego, dostosowane do potrzeb, celów i możliwości uczestnika, mające na celu poprawę ogólnej sprawności fizycznej, zdrowia oraz osiągnięcie założonych rezultatów treningowych. Opłaty za Treningi Personalne prowadzone przez Trenera Klubu określa Cennik dostępny na Stronie Internetowej Klubu oraz w Recepcji Klubu.
    31. Umowa Członkowska – umowa na odpłatne korzystanie z usług świadczonych w Klubie, zawarta pomiędzy Właścicielem Klubu a Członkiem Klubu, na warunkach wynikających z niniejszego Regulaminu i zgodnie z zakupionym abonamentem (Karnetem).
    32. Umowa o Korzystanie z Usług Klubu – każda umowa zawarta z Właścicielem Klubu, której przedmiotem jest korzystanie z usług oferowanych przez Klub, w tym w szczególności: Umowa Członkowska (dotycząca zakupu Karnetu), umowa dotycząca zakupu Wejścia Jednorazowego, Umowa Trenerska (dotycząca zakupu Karnetu Trenerskiego), a także inne umowy obejmujące dostęp do usług Klubu. Umowa może zostać zawarta zarówno w Recepcji Klubu, jak i on-line, tj. za pośrednictwem Strony Internetowej i Strefy Klienta.
    33. Umowa o Prowadzenie Konta – umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, zawierana pomiędzy Właścicielem Klubu a Klientem lub Trenerem Zewnętrznym z chwilą dokonania przez nich rejestracji w Strefie Klienta, której przedmiotem jest umożliwienie korzystania z funkcjonalności Strefy Klienta, na zasadach określonych w Regulaminie Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną.
    34. Umowa o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną – ma znaczenie nadane w § 5 ust. 2 niniejszego Regulaminu Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną.
    35. Umowa Trenerska – umowa na odpłatne korzystanie z infrastruktury technicznej, w tym z urządzeń i sprzętu znajdujących się w Klubie w związku ze świadczeniem przez Trenera Zewnętrznego, odpłatnych usług tj. Treningów Personalnych na rzecz osób fizycznych (Klientów Trenera Zewnętrznego) oraz na korzystanie z usług świadczonych w Klubie, zawarta pomiędzy Właścicielem Klubu a Trenerem Zewnętrznym, na warunkach wynikających z Regulaminu Trenerów Zewnętrznych i zgodnie z zakupionym abonamentem (Karnetem Trenerskim).
    36. Usługodawca – Właściciel Klubu, tj. Grawiton spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim, przy ul. Gen. Leopolda Okulickiego 21, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0001064222, NIP 1182016124, REGON 142112826.
    37. Usługobiorca – Klient, Członek Klubu, Trener Zewnętrzny, lub inna osoba korzystająca z Usług świadczonych przez Usługodawcę drogą elektroniczną.
    38. Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną polegające na udostępnianiu Usługobiorcy Strony Internetowej, Strefy Klienta oraz prowadzeniu Konta, których wykonanie następuje przez wysyłanie i odbieranie danych za pomocą systemów teleinformatycznych, na indywidualne żądanie Usługobiorcy, bez jednoczesnej obecności stron.
    39. Ustawa o Prawach Konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1796 z późn. zm.), regulująca prawa i obowiązki konsumentów oraz przedsiębiorców w zakresie umów zawieranych z konsumentami, w tym umów zawieranych na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, w szczególności dotyczących prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni.
    40. Ustawa o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1513 z późn. zm.), regulująca prawa i obowiązki usługodawców oraz usługobiorców w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną, w szczególności dotyczące zasad zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie takich usług, wymogów technicznych świadczenia usług, zasad odpowiedzialności usługodawcy, a także ochrony danych osobowych i przesyłania informacji handlowych.
    41. Wejście Jednorazowe – usługa uprawniająca Klienta do jednorazowego wejścia na Siłownię, na warunkach określonych w Regulaminie, po uiszczeniu przez Klienta jednorazowej opłaty przewidzianej w Cenniku, a także zapoznaniu się i zaakceptowaniu Regulaminu.

§2. RODZAJE, ZAKRES I WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG

  1. Usługodawca umożliwia korzystanie ze Strony Internetowej, zawierającej indywidualnie żądane przez Usługobiorcę dane, obejmujące w szczególności informacje dotyczące Klubu, rodzaju i zakresu oferowanych usług, sposobu korzystania z usług świadczonych w Klubie, dane kontaktowe, informacje o obowiązujących regulaminach, co zapewniają dedykowane zakładki. Ponadto Usługodawca świadczy drogą elektroniczną na rzecz Usługobiorcy usługi polegające na możliwości zakupu Karnetu, Wejścia Jednorazowego, Karnetu Trenerskiego, oraz zarządzaniu Kontem za pośrednictwem Strefy Klienta.
  2. Korzystanie ze Strony Internetowej oznacza każdą czynność Usługobiorcy, która skutkuje zapoznaniem się przez niego z treściami zawartymi na Stronie Internetowej.
  3. Usługodawca za pośrednictwem sieci Internet i Strony Internetowej świadczy na rzecz Usługobiorcy Usługi polegające na prowadzeniu i zarządzaniu indywidualnym Kontem w Strefie Klienta.
  4. Strefa Klienta umożliwia Usługobiorcy zawarcie Umowy o Korzystanie z Usług Klubu w ramach sprzedaży on-line, dostęp do informacji o zawartej Umowie o Korzystanie z Usług Klubu, dokonywanie płatności za wybrane usługi świadczone w Klubie, przeglądanie historii Umów o Korzystanie z Usług Klubu i płatności, oraz dostęp do innych usług opisanych na Koncie, w szczególności Treningów Personalnych.
  5. Usługi świadczone są 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, 7 (siedem) dni w tygodniu, z zastrzeżeniem ustępu poniżej.
  6. Usługodawca zobowiązuje się do stałego i nieprzerwanego świadczenia Usług. Usługodawca zastrzega sobie jednocześnie prawo do przejściowego zaprzestania świadczenia Usług w związku z koniecznością przeprowadzenia czynności konserwacyjnych, wykonania prac serwisowych lub czynności związanych z modyfikacją Strony Internetowej i Strefy Klienta. Usługodawca poinformuje Usługobiorcę o przejściowym zaprzestaniu świadczenia Usług z powyższych przyczyn w drodze komunikatu zamieszczonego na Stronie Internetowej oraz w Strefie Klienta, w którym wskaże przewidywany czas trwania wymienionych przeszkód w świadczeniu Usług.
  7. Świadczenie przez Usługodawcę Usług jest bezpłatne.
  8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie ze Strony Internetowej i Strefy Klienta w sposób sprzeczny z postanowieniami Regulaminu Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną oraz w sposób sprzeczny z obowiązującymi przepisami prawa.

§3. WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Usługobiorca w celu prawidłowego korzystania z Usług powinien dysponować sprzętem komputerowym i oprogramowaniem spełniającym następujące, minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej oraz Strefy Klienta:
    1. posiadanie komputera, tabletu, smartfona lub innego urządzenia elektronicznego z dostępem do sieci Internet,
    2. posiadanie przez Usługobiorcę aktywnego konta poczty elektronicznej,
    3. dysponowanie systemem operacyjnym: Windows 10 lub nowszy, macOS 11 (Big Sur) lub nowszy, Android 10 lub nowszy, iOS 14 lub nowszy,
    4. posiadanie aktualnej wersji przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge lub Safari – w wersji nie starszej niż dwie ostatnie stabilne wersje.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonania zmian parametrów technicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Strony Internetowej oraz Strefy Klienta. Wskazane zmiany nie stanowią zmiany niniejszego Regulaminu Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną, o ile nie wpływają na rodzaj i zakres świadczonych drogą elektroniczną Usług.
  3. Usługodawca nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Strony Internetowej oraz Strefy Klienta w sytuacji, gdy Usługobiorca korzysta ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia minimalnych wymagań technicznych określonych w ust. 1.

§4. TREŚCI O CHARAKTERZE BEZPRAWNYM

  1. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Strony Internetowej oraz Strefy Klienta zgodnie z ich przeznaczeniem, w sposób zgodny z obowiązującym prawem, dobrymi obyczajami oraz z poszanowaniem dóbr osobistych, praw autorskich i praw własności intelektualnej Usługodawcy lub osób trzecich.
  2. Zabronione jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym, nieprawdziwym lub mogących wprowadzać w błąd, jak również podejmowanie działań mogących zakłócić lub uszkodzić działanie Strony Internetowej lub Strefy Klienta.
  3. Usługobiorcy nie wolno ingerować w treść, strukturę, mechanizm działania, grafikę ani jakiekolwiek inne elementy techniczne Strony Internetowej lub Strefy Klienta, ani wykorzystywać ich w sposób sprzeczny z ich funkcją lub w sposób naruszający prawa lub uzasadnione interesy Usługodawcy bądź osób trzecich.
  4. Zabronione jest powielanie, rozpowszechnianie lub wykorzystywanie na jakimkolwiek polu eksploatacji, w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób, treści lub fragmentów treści zamieszczonych na Stronie Internetowej lub w Strefie Klienta (w szczególności tekstów, logotypów, grafik, zdjęć) bez uprzedniej, pisemnej zgody Usługodawcy. Treści te stanowią własność intelektualną chronioną prawem, przysługującą Usługodawcy lub podmiotom, z którymi Usługodawca zawarł stosowne umowy.

§5. WARUNKI ZAWIERANIA I ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Rozpoczęcie korzystania z Usług jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią Regulaminu Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną oraz jego akceptacją.
  2. Z chwilą rozpoczęcia korzystania z Usług, tj. wejścia na Stronę Internetową dochodzi do zawarcia przez Usługobiorcę z Usługodawcą umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (dalej jako „Umowa o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną”) polegających na:
    1. możliwości przeglądania treści publikowanych na Stronie Internetowej,
    2. uzyskaniu dostępu do dedykowanych zakładek,
    3. uzyskaniu dostępu do podglądu informacji, obejmujących w szczególności informacje dotyczące Klubu, rodzaju i zakresu oferowanych usług, sposobu korzystania z usług świadczonych w Klubie, dane kontaktowe, informacje o obowiązujących regulaminach,
    4. uzyskaniu możliwości zakupu Karnetu, Wejścia Jednorazowego, Karnetu Trenerskiego i innych usług,
    5. uzyskaniu dostępu do formularza kontaktowego,
    6. uzyskaniu dostępu do funkcjonalności Strefy Klienta, które nie wymagają rejestracji.
  3. Umowa o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną określona w ust. 2 powyżej rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń woli w przypadku opuszczenia przez Usługobiorcę Strony Internetowej.
  4. Z chwilą dokonania rejestracji w Strefie Klienta dochodzi do zawarcia przez Usługobiorcę z Usługodawcą Umowy o Prowadzenie Konta.
  5. Korzystanie z Konta w Strefie Klienta przez Małoletniego jest możliwe wyłącznie po osobistej wizycie Przedstawiciela Ustawowego w Klubie oraz po dostarczeniu do Recepcji Klubu prawidłowo wypełnionego i podpisanego oświadczenia Przedstawiciela Ustawowego o wyrażeniu zgody na zawarcie Umowy o Prowadzenie Konta (zgodnego ze wzorem oświadczenia dostępnego na Stronie Internetowej lub w Recepcji Klubu). Dodatkowo, podczas dokonywania rejestracji, wymagane jest złożenie przez Małoletniego oświadczenia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracyjnym, że dostarczy wskazany dokument i stawi się w Klubie wraz ze swoim Przedstawicielem Ustawowym.
  6. Umowa o Prowadzenie Konta zawierana jest na czas nieoznaczony.
  7. Usługobiorca zobowiązany jest do aktualizowania danych kontaktowych w Koncie, jeżeli w czasie trwania Umowy o Prowadzenie Konta nastąpią w nich zmiany.
  8. Usługobiorca ma prawo rozwiązać Umowę o Prowadzenie Konta poprzez zgłoszenie Usługodawcy żądania usunięcia Konta w dowolnym momencie, bez podania przyczyny. Usunięcie Konta następuje nie wcześniej niż z dniem wygaśnięcia ostatniej aktywnej Umowy o Korzystanie z Usług Klubu, tj. po upływie okresu ważności zakupionego Karnetu lub Karnetu Trenerskiego lub po wykorzystaniu Wejścia Jednorazowego. Żądanie usunięcia Konta może zostać złożone pisemnie za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: ul. R. Traugutta 42a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@grafit.biz.pl lub osobiście w Recepcji Klubu.
  9. Usługodawca jest uprawniony do rozwiązania Umowy o Prowadzenie Konta bez zachowania okresu wypowiedzenia lub do czasowego zablokowania Konta, skutkującego ograniczeniem możliwości korzystania z jego funkcjonalności, w przypadku istotnego naruszenia przez Usługobiorcę postanowień Regulaminu, Regulaminu Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną lub Regulaminu Trenerów Zewnętrznych, obowiązujących przepisów prawa, zasad współżycia społecznego lub uzasadnionych interesów Usługodawcy – po uprzednim bezskutecznym wezwaniu Usługobiorcy do zaprzestania naruszeń lub ich usunięcia w wyznaczonym terminie. O decyzji w tym zakresie Usługobiorca zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) w terminie 3 (trzech) dni od jej podjęcia.
  10. Usługodawca zastrzega sobie prawo do usunięcia Konta, jeżeli przez nieprzerwany okres kolejnych 24 (dwudziestu czterech) miesięcy Usługobiorca nie korzystał z usług Klubu i nie zawarł żadnej Umowy o Korzystanie z Usług Klubu. Usługobiorca zostanie o tym poinformowany z 14-dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany podczas rejestracji. Umowa o Prowadzenie Konta ulega rozwiązaniu z dniem usunięcia Konta.

§6. REKLAMACJE

  1. Usługodawca odpowiada za niewykonywanie lub nienależyte wykonywanie Usług świadczonych drogą elektroniczną zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Wszelkie uwagi co do Usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę, reklamacje co do zgodności świadczonych Usług z Umową o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną lub Umową o Prowadzenie Konta, mogą być zgłaszane przez Usługobiorców w formie pisemnej poprzez pozostawienie pisma w Recepcji Klubu, przesyłką pocztową na adres: ul. R. Traugutta 42a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: manager@grafit.biz.pl.
  3. Pismo Usługobiorcy w przedmiocie reklamacji, skarga lub wniosek powinny zawierać imię i nazwisko, login, opis sprawy oraz adres korespondencyjny lub adres e-mailowy, na jaki Usługodawca powinien odpowiedzieć, pod rygorem braku możliwości udzielenia odpowiedzi.
  4. Odpowiedź na reklamacje, skargi i wnioski zostanie udzielona w formie pisemnej na wskazany adres do korespondencji lub drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania.
  5. Po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Usługobiorca będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności może:
    1. zwrócić się do właściwego wojewódzkiego inspektoratu Inspekcji Handlowej z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu konsumenckiego (Alternative Dispute Resolution – ADR),
    2. złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przez stały polubowny sąd konsumencki działający przy wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej,
    3. skorzystać z bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów,
    4. zwrócić się do organizacji społecznych, których celem statutowym jest ochrona praw konsumentów (np. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  6. Skorzystanie z powyższych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest dobrowolne, co oznacza, że obie strony muszą wyrazić zgodę na taki tryb postępowania.

§ 7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

  1. Usługobiorcy będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy o Prowadzenie Konta, bez podania przyczyny, w terminie 14 (czternastu) dni licząc od dnia zawarcia Umowy o Prowadzenie Konta, tj. rejestracji w Strefie Klienta i założenia Konta.
  2. W celu odstąpienia od wskazanej w ust. 1 Umowy o Prowadzenie Konta, Usługobiorca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy o Prowadzenie Konta – Usługobiorca może złożyć w formie pisemnej, osobiście w Recepcji Klubu, lub przesyłką poleconą na adres: ul. R. Traugutta 42a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@grafit.biz.pl. Wzór oświadczenia o odstąpienia od Umowy o Prowadzenie Konta dostępny jest na Stronie Internetowej Klubu i w Recepcji Klubu.

§ 8. ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych Usługobiorcy jest Grawiton spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim, przy ul. Gen. L. Okulickiego 21, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001064222, NIP 1182016124, REGON 142112826, e-mail: manager@grafit.biz.pl (dalej jako „Administrator”).
  2. Dane osobowe Usługobiorców przekazywane w związku z rejestracją i założeniem Konta, oraz w związku z korzystaniem z formularzy dostępnych na Stronie Internetowej – będą przetwarzane przez Administratora przede wszystkim w następujących celach:
    1. zawarcia i wykonania Umowy o Prowadzenie Konta oraz Umowy o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną polegającej na udostępnianiu Usługobiorcy Strony Internetowej lub innej umowy oświadczenie usług w Klubie. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej jako „RODO”). Okres przetwarzania – przez czas trwania ww. umów, a następnie do upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń;
    2. obsługi prawnej, w tym ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Usługodawcę dotyczących dążenia do ochrony prawnej. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Okres przetwarzania – przez czas trwania umów wymienionych w lit. a) powyżej, a następnie do upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń;
    3. zapewnienia najwyższej jakości usług dla Usługobiorców, w tym działań dotyczących zgłoszonych uwag i reklamacji – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Usługodawcę dotyczących dążenia do zapewnienia najwyższej jakości usług. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Okres przetwarzania – przez okres do zakończenia obsługi zgłoszenia, chyba że w określonym przypadku niezbędne będzie ich przechowywanie przez okres przedawnienia roszczeń;
    4. prowadzenia profili (fanpage’y) Klubu na portalach społecznościowych oraz w serwisach internetowych, w szczególności na platformach takich jak Facebook, Instagram – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Usługodawcę, polegających na informowaniu o działalności Klubu, promowaniu wydarzeń, budowaniu i utrzymywaniu społeczności Członków Klubu oraz prowadzeniu komunikacji za pośrednictwem dostępnych funkcjonalności serwisów (np. komentarzy, wiadomości). Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Okres przetwarzania – do momentu usunięcia treści z platformy przez Administratora lub osobę, która je udostępniła;
    5. zapewnienia zgodności działania z przepisami prawnymi, w tym dokumentowania realizacji usług dla celów podatkowych, sprawozdawczych, statystycznych, rachunkowych i księgowych – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Usługodawcy. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Okres przetwarzania – okres wymagany przepisami prawa, w szczególności przepisami o rachunkowości i podatkach, lub do upływu terminu przedawnienia roszczeń – w zależności od tego, który z tych okresów upływa później;
    6. przyjmowania i obsługi oświadczeń o odstąpieniu od Umowy na Prowadzenie Konta. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Okres przetwarzania – okres przedawnienia roszczeń;
    7. przetwarzania wizerunku Usługobiorców (w tym fotografii (lub nagrań audio-wideo) w celach związanych z promocją działalności prowadzonej w Klubie, w szczególności poprzez publikację wizerunku na Stronie Internetowej Klubu, w mediach społecznościowych, materiałach promocyjnych lub informacyjnych – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Właściciela Klubu, polegających na promocji usług świadczonych w Klubie oraz wspieraniu działalności współpracujących z Właściciele Klubu Trenerów Zewnętrznych. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Okres przetwarzania – do momentu wniesienia sprzeciwu lub wycofania zgody, jeżeli została udzielona.
  3. Podanie danych identyfikujących Usługobiorcy jako strony Umowy o Prowadzenie Konta oraz jako strony Umowy o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną dotyczących udostępniania Usługobiorcy Strony Internetowej i dostępnych w ramach tej strony formularzy jest konieczne do zawarcia i wykonania tych umów, w tym świadczenia usług przez Usługobiorcę. W razie odmowy podania tych danych, umowa nie będzie mogła zostać zawarta lub być wykonywana, a związane z taką odmową Usługi nie będą realizowane.
  4. W przypadku Usługobiorców będących użytkownikami portali społecznościowych Facebook lub Instagram, odbiorcami ich danych osobowych mogą być również inni użytkownicy tych serwisów, odwiedzający fanpage Klubu, a także administratorzy tych portali – na zasadach określonych w ich politykach prywatności. Szczegółowe informacje znajdują się pod następującymi adresami:
    1. Facebook: https://www.facebook.com/about/privacy
    2. Instagram: https://help.instagram.com/519522125107875
  5. W zakresie prowadzenia fanpage’a na platformach Facebook i Instagram, Usługodawca pełni funkcję współadministratora danych wspólnie z podmiotami zarządzającymi tymi serwisami społecznościowymi, w zakresie zbierania danych statystycznych dotyczących aktywności użytkowników na fanpage’u.
  6. Dane osobowe Usługobiorców mogą być także przetwarzane przez Usługodawcę w celach marketingowych dotyczących własnych usług i produktów, polegających w szczególności na wysyłaniu wiadomości drogą elektroniczną do osób, które wyraziły na to zgodę – przetwarzanie na podstawie zgody wyrażonej przez osobę, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). W zakresie w jakim dane przetwarzane są na podstawie zgody, ich podanie jest dobrowolne, a zgoda może być wycofana w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Dane osobowe pochodzą bezpośrednio od Usługobiorców lub z zasobów Klubu (np. monitoring wizyjny). Państwa dane osobowe mogą być pozyskiwane przez Usługodawcę także od zewnętrznych operatorów i organizatorów współpracujących z Klubem w zakresie związanym z realizowaniem rejestracji w Strefie Klienta lub dokonywaniem płatności.
  8. Do danych osobowych Usługobiorców mają bezpośredni dostęp jedynie uprawnieni pracownicy Usługodawcy oraz podmioty współpracujące z Usługodawcą, z którymi zawarto odpowiednie umowy. Dotyczy to firm, które świadczą usługi dla Usługodawcy np. firmy świadczące usługi wsparcia IT oraz dostarczające oprogramowanie lub usługi informatyczne, firmy świadczące obsługę księgową, prawną lub audytową, usługi marketingowe, firmy świadczące usługi pocztowe i kurierskie.
  9. Administrator nie przekazuje danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (tj. obszar obejmujący państwa Unii Europejskiej oraz Norwegię, Islandię i Liechtenstein).
  10. Usługobiorcy przysługują następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem danych:
    1. prawo dostępu do swoich danych,
    2. prawo do sprostowania swoich danych,
    3. prawo do usunięcia danych,
    4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
    5. prawo do przenoszenia danych.
  11. Usługobiorca ma prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, gdy ich przetwarzanie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Usługodawcy, w szczególności gdy dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, a sprzeciw jest uzasadniony szczególną sytuacją.
  12. Usługobiorca ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  13. Dane osobowe Usługobiorców nie podlegają profilowaniu, ani podobnemu podejmowaniu decyzji, które opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu.
  14. Usługodawca zastrzega prawo do zmieniania i uzupełniania niniejszych zasad i informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych, w razie stwierdzenia potrzeby ich doskonalenia lub dostosowania do zmieniających się potrzeb, warunków, możliwości technicznych lub zmian w przepisach prawa. O wszelkich zmianach Usługodawca będzie informował w sposób wyraźny i jednoznaczny.

§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną.
  2. Informacja o planowanych zmianach zostanie udostępniona poprzez publikację nowej wersji Regulaminu Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną w ogólnodostępnym miejscu w Recepcji Klubu oraz na Stronie Internetowej Klubu.
  3. Zmiany wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Usługodawcę, nie krótszym niż 14 (czternaście) dni od dnia poinformowania o zmianie Regulaminu Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną, chyba że przepisy prawa powszechnie obowiązującego stanowią inaczej.
  4. W wyjątkowych sytuacjach, Usługodawca może wprowadzić zmiany Regulaminu Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną bez zachowania 14-dniowego terminu, w tym ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli:
    1. Usługodawca podlega obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu, na podstawie którego zobowiązany jest do zmiany Regulaminu Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną w sposób, który uniemożliwia mu dotrzymanie wyżej wymienionego 14-dniowego terminu;
    2. zmiana jest konieczna, aby przeciwdziałać nieprzewidzianemu i bezpośredniemu zagrożeniu związanemu z ochroną usług świadczonych w związku z Umową o Prowadzenia Konta, Umową o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną lub ochroną Usługobiorców przed oszustwami, żałośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa.
  5. Zmiany Regulaminu Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną nie mają wpływu na prawa i obowiązki wynikające z Umów o Prowadzenie Konta lub Umów o Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną zawartych przed datą publikacji zmian. Do takich umów stosuje się Regulamin Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną obowiązujący w chwili zawarcia danej umowy.
  6. Nowe warunki obowiązują wyłącznie w stosunku do ww. umów zawieranych po dacie wejścia w życie zmienionego Regulaminu Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną.
  7. Zawarcie Umowy o Prowadzenie Konta oraz Umowy o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną dotyczących udostępniania Usługobiorcy Strony Internetowej i dostępnych w ramach tej strony formularzy, możliwe jest wyłącznie po zapoznaniu się z treścią niniejszego Regulaminu Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną oraz jego akceptacji przez Usługobiorcę z zobowiązaniem się do przestrzegania jego postanowień.
  8. Do Umowy o Prowadzenie Konta oraz Umowy o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną dotyczących udostępniania Usługobiorcy Strony Internetowej i dostępnych w ramach tej strony formularzy, zawartych pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą zastosowanie ma prawo polskie. Wszelkie spory mogące powstać w związku z jej zawarciem i wykonywaniem będą rozpoznawane przez właściwy sąd powszechny.
  9. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  10. Uznanie za nieważne któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu nie wpływa na ważność pozostałych postanowień.