PILATES

Termin: wtorek 20:00, czwartek 18:00, niedziela 10.30
Trener: Edyta
Czas trwania: 55 min

Trening przy spokojnej muzyce dla osób w każdym wieku, w każdym stopniu zaawansowania wykonywany w większości na macie. Doskonałe ćwiczenia dla tych, którzy rozpoczynają treningi po długiej przerwie i obawiają się, czy dadzą sobie radę, odpowiednie nawet dla osób po urazach, czy kobiet w ciąży.

Poprzez wykonywanie wolnych, dokładnych ruchów wzmacnia się ciało, w szczególności mięśnie głębokie, poprawia koordynację, uczy się nawyku utrzymywania prawidłowej postawy. Jest to szczególnie ważne ze względu na wzrastającą liczbę osób, którym doskwierają bóle kręgosłupa.

Pilates jest także zalecany jako uzupełnienie rehabilitacji. Dzięki temu, że w treningu nie występują gwałtowne ruchy, czy podskoki także osoby po przebytych kontuzjach mogą dołączyć do grona ćwiczących. Zajęcia wykonywane są bez obuwia. Treningi różnią się w zależności od stopnia zaawansowania uczestników oraz od wykorzystywanych podczas zajęć przyborów np. pilates dynamiczny (niedziela 10:30) – świetny trening również dla mężczyzn, mocny trening mięśni głębokich, szybsze przejścia, szybsze tempo.

 

Poniżej możesz przesłać do nas opinię o zajęciach: