JOGA

Termin: poniedziałek 18:00, wtorek 18:00, środa 19:00, czwartek 19:00, sobota 8:30
Trener: Ola B., Ania K., Ania W.
Czas trwania: 90 min / 75 min o poranku

Joga to nie jest sport dla wybranych. Dla wielu osób to jest styl życia, ale jeśli nigdy nie praktykowałeś, potraktuj te zajęcia jako sposób na rozluźnianie i odblokowywanie stawów i mięśni. Przyjmowane pozycje udrożniają przepływ płynów ustrojowych, oddziałują na skórę, ścięgna i wszystkie narządy wewnętrzne. 

 

W celu wykonania pozycji w sposób prawidłowy można korzystać z przyrządów takich jak klocki, pianki, wałki, krzesła, czy paski. Niezwykle istotne jest skupienie oraz kontrola oddechu. Prawidłowo wykonywane pozycje uelastyczniają ciało, zwiększają siłę mięśni, korzystnie wpływają na sylwetkę. Regularna praktyka jogi poprawia pracę serca, pozytywnie oddziałuje na system krążenia, układ nerwowy, hormonalny i oddechowy.

Poranne zajęcia z jogi łagodnie pobudzają i zapewniają energię na cały dzień. Są mniej wymagające niż zajęcia wieczorne, bo ciało o poranku jest zwykle mniej elastyczne i pozycje, które nie sprawiają trudności po całym dniu aktywności, rano nie przychodzą z łatwością.  

Trening rozpoczyna się krótkim skupieniem, a kończy się relaksem, dlatego na zajęcia należy przyjść kilka minut wcześniej, aby się do zajęć przygotować. Praktyka wykonywana jest na macie, boso. Można przynieść własną matę, dobrze jest również zabrać ze sobą ciepłą bluzę i koc.

 

 

Zajęcia z jogi prowadzimy również w naszej Zielonej Strefie Grafit – od czerwca do września. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poniżej możesz przesłać do nas opinię o zajęciach: