INDOOR CYCLING

Termin: poniedziałek 19:00 i 20:00 (gr. początkująca), wtorek 19:00, środa 17:00 (gr. początkująca) i 20:00, czwartek 19:00, piątek 19:00, sobota 8:30
Trener: Monika K., Judyta
Czas trwania: 55 min

Jeden z najbardziej energetycznych treningów. Jazda na rowerze spinningowym w rytmie muzyki to świetna zabawa.

Trener opracowuje trasę w zależności od możliwości i umiejętności grupy. Raz będziecie z nim mknąć po górskich szlakach, innym razem pojedziecie przez równiny, a to wszystko nie ruszając się z sali. Razem osiągacie coraz lepsze wyniki i wzajemnie się wspieracie w wysiłkach.

W zależności od lekcji mogą to być różne rodzaje treningów:

  • aerobowy (tlenowy), korzystnie wpływa na układ oddechowo – krążeniowy
  • interwałowy (zmienny) – gdzie przeplatają się elementy tlenowe z beztlenowymi, pojawiają się sprinty na zmianę z jazdą siłową.

Na zajęciach indoor cycling ćwiczy się jednocześnie siłę, szybkość i wytrzymałość.
Regularne uczestnictwo w tych zajęciach wspiera walkę z cellulitem i rozstępami, przez intensywną pracę nóg, brzucha, mięśni uda i pośladków.
Spala się mnóstwo kalorii (nawet do 800 kcal), pomagając w ten sposób zgubić zbędne kilogramy.

 

 

 

Stanowi również wyzwanie dla najbardziej zaawansowanych!

Prowadzimy specjalne grupy dla osób początkujących!

Na te zajęcia obowiązkowo trzeba zabrać wodę i ręcznik! 

 

 

 

 

Poniżej możesz przesłać do nas opinię o zajęciach: